Ämne
:
Bilägartyper
Visa ett inlägg
(#
56
)
Sven Hedin
Smegmatiker
Inlägg: 3 701
Reg.datum: Jul 2008
Ort: клізма клініки
2008-07-15, 10:16
Jag har en kompis som i sin tur har en polare på nån firma som säljer Honda i Alingsås. Dom där två försökte få fram orginalemblemen till bilen men det var lygens! Det visade sig att den inte längre hette det ens hemma i Japan.
Sven Hedin
Visa allmän profil
Besök Sven Hedins hemsida!
Hitta alla inlägg av Sven Hedin