Alldeles korrekta antaganden. MEN! Jag måste nu fråga. Den där bilen... är det någon särskild anledning till att du valde just den? För du vet väl vad den hette i skapelsestadiet, innan man tvingades ändra namn på den?
http://www.automotorsport.se/nyhetsm...p?version=3162
Och nej, jag har inte en sån.
