Ämne: Bilägartyper
Visa ett inlägg
  (#52) Gammal
Gullan
Miss Marple
 
Gullans avatar
 
Inlägg: 3 877
Reg.datum: Jul 2008
2008-07-15, 09:57

Alldeles korrekta antaganden. MEN! Jag måste nu fråga. Den där bilen... är det någon särskild anledning till att du valde just den? För du vet väl vad den hette i skapelsestadiet, innan man tvingades ändra namn på den?

http://www.automotorsport.se/nyhetsm...p?version=3162

Och nej, jag har inte en sån.
Gullan är inte uppkopplad
Svara med citat