Citat:
Ursprungligen postat av Gullan
Jag är en bilägartyp. Tant i liten röd bil. Vem vågar beskriva den... 
|
Personligen tror jag inte du är
Skrotbilsägaren utan har en nyare bil men inte lika stor som karln i huset. Han har störst bil.
Det kan nog vara .... en...
