Ämne: Bilägartyper
Visa ett inlägg
  (#51) Gammal
Mröff
Analfabet
 
Mröffs avatar
 
Inlägg: 8 175
Reg.datum: Jul 2008
2008-07-15, 09:51

Citat:
Ursprungligen postat av Gullan Visa inlägg

Jag är en bilägartyp. Tant i liten röd bil. Vem vågar beskriva den...
Personligen tror jag inte du är Skrotbilsägaren utan har en nyare bil men inte lika stor som karln i huset. Han har störst bil.

Det kan nog vara .... en...




Om du har ett paraply i rumpan, var försiktig så du inte fäller ut det.



Mröff är inte uppkopplad
Svara med citat