Ämne
:
Bilägartyper
Visa ett inlägg
(#
1
)
Gullan
Miss Marple
Inlägg: 3 877
Reg.datum: Jul 2008
2008-07-15, 09:42
Citat:
Ursprungligen postat av
CodeMAN
Hur menar du? Skrev jag fel?
Dina inlägg ligger under chattråden.
Flytet förstörs, flytet i kommunikationen. Chattråden, bah!
Jag är en bilägartyp. Tant i liten röd bil. Vem vågar beskriva den...
Gullan
Visa allmän profil
Hitta alla inlägg av Gullan