Citat:
Ursprungligen postat av Ulvena
Hunden blir 10 år i år så jag tror det är kört faktiskt, nu har jag haft honom i snart tre år, igår var det tre år sen mamma dog. 
|
Aaaw det är mammas gamla hund. Hmm känslomässigt. Jobbigt med 3-årsdagen.
Men nej, det är inte för sent.