Citat:
Ursprungligen postat av Gullan
Ceasar skulle säga att det är hunden som är herre i huset och inte den lägst stående. Han vet inte sin plats helt enkelt. Hur du ska få bukt med det har jag ingen aning om dessvärre. 
|
Håller med.
Bukt. Kurs och träning. Hejdå!