Ämne
:
HJÄLP, trojaner i datorn!
Visa ett inlägg
(#
2
)
Torsten
med borsten
Inlägg: 1 207
Reg.datum: Jul 2008
2008-12-27, 19:09
Usch dom kan vara jobbiga. Men prova med det här programet
http://www.atribune.org/ccount/click.php?id=4
Bocka för alla filer med namnet vundo i sig. Det kan bli nödvändigt att starta om några ggr. Och ev scanna i felsäkert läge.
Senast redigerad av Torsten den 2008-12-27 klockan
19:15
.
Torsten
Visa allmän profil
Hitta alla inlägg av Torsten