|
2008-12-20, 12:23
Nja snål av nödtvång som jag är tänker jag ge bort min sparsamt använda 1000H till svärdottern i julklapp.(stog mest och samlade damm så ändå) Nu med dubbelt minne och vista som OP. Men lyckas tyvärr inte att få snabbknapparna att fungera. Går det att hitta någon fungerande patch på nätet?
|