Ämne
:
Hur gör man för att spara sitt skrivbord? ["Hur gör man ...?"-tråd /mod]
Visa ett inlägg
(#
5
)
Torsten
med borsten
Inlägg: 1 207
Reg.datum: Jul 2008
2008-12-06, 13:47
Jo nu funkade det att klistra in i paint. Tack för tippset.
Torsten
Visa allmän profil
Hitta alla inlägg av Torsten