Visa ett inlägg
  (#4) Gammal
CodeMAN
Analfanatiker
 
CodeMANs avatar
 
Inlägg: 4 294
Reg.datum: Jul 2008
Ort: Costa del Stockholm
2008-12-06, 13:34

Citat:
Ursprungligen postat av Torsten Visa inlägg
Nej det är en vanlig stationär dator.
Hur vet du att "ingenting händer"? "Print" sparar ju skärmdumpen som en bild, du behöver klistra in den i ett bildprogram, t ex "Paint".

Ibland uppdateras inte bilden i minnet när man klickar på "Print" flera gånger. Då kan man testa att trycka på "ALT-PRINT", som enbart kopierar innehållet i det aktuella fönstret.

Har du testat det?


Spritney Bears rockar f1!
CodeMAN är inte uppkopplad
Svara med citat