Visa ett inlägg
  (#33) Gammal
CodeMAN
Analfanatiker
 
CodeMANs avatar
 
Inlägg: 4 294
Reg.datum: Jul 2008
Ort: Costa del Stockholm
2008-11-27, 20:37

Citat:
Ursprungligen postat av Torsten Visa inlägg
Installerade nya windows 7 och det fungerar helt underbart.
Haha, jag har inte testat Windows 7, med enkla anledningen att den versionen som finns ute är inte ens "beta".

I "alfa"-versioner är det normalt att en del knappar/funktioner inte fungerar, eller inte går att klicka på. Svårt att svara på varför tiden visas fel, om ditt BIOS har rätt inställning.

Så kolla för säkerhetsskull om BIOSet visar rätt tid, dvs. AM/PM är korrekt där. Sedan kan du vänta ca ett par veckor tills den första betan dyker upp, den är värd, tycker jag.


Spritney Bears rockar f1!
CodeMAN är inte uppkopplad
Svara med citat