Citat:
Ursprungligen postat av Torsten
Installerade vista och det funkar faktiskt riktigt bra. Men har fått ett problem med skärmar. Kopplade in min platttv och kollade lite film. Men nu går det inte att ta bort den som utökad i någon inställning. Rutan för det går inte att kryssa i. Vista är ju så gnällig om behörighet tyvärr. 
|
Vad menar du med den fetmarkerade delen?
Får du ett meddelande om behörigheter?