Visa ett inlägg
  (#28) Gammal
Torsten
med borsten
 
Torstens avatar
 
Inlägg: 1 207
Reg.datum: Jul 2008
2008-11-22, 13:20

Installerade vista och det funkar faktiskt riktigt bra. Men har fått ett problem med skärmar. Kopplade in min platttv och kollade lite film. Men nu går det inte att ta bort den som utökad i någon inställning. Rutan för det går inte att kryssa i. Vista är ju så gnällig om behörighet tyvärr.
Torsten är inte uppkopplad
Svara med citat