Ämne
:
Bergrum, någon?
Visa ett inlägg
(#
4
)
skumrask
Elev
Inlägg: 2 166
Reg.datum: Jul 2008
2008-11-17, 13:28
Tja, föreslagna herrar kan väl knappast vara så dyra i drift så varför inte. Kunde ju vara kul att titta på kanske.
skumrask
Visa allmän profil
Hitta alla inlägg av skumrask