Ämne
:
OBSklassen och kriminaliteten
Visa ett inlägg
(#
9
)
Christer
Anal-ytiker
Inlägg: 3 320
Reg.datum: Jul 2008
Ort: Överkalix
2008-10-24, 13:21
Du kunde ju ha tipsat polisen om att skurken såg ut som CodeMAN! Han hade nog älskat om piketen, med en massa stiliga muskelmän, sparkat in hans dörr och gjort en deep cavity search på honom.
Nejdå, ni luktar inte alls lök.
Christer
Visa allmän profil
Besök Christers hemsida!
Hitta alla inlägg av Christer