Ämne: Bilägartyper
Visa ett inlägg
  (#10) Gammal
Sven Hedin
Smegmatiker
 
Sven Hedins avatar
 
Inlägg: 3 701
Reg.datum: Jul 2008
Ort: клізма клініки
2008-07-10, 23:19

Sen så har vi ju den coola snubben som tycker att allt det som han för tillfället kör omkring i är ganska så ballt. Det har inte alls att göra med att han anser sig bättre och häftigare än andra bilister utan bottnar helt och hållet i att han sovrar, väljer och vrakar med större urskiljning än många andra. Han är (som han själv tycker) begåvad med ett utpräglat sinne för vad som passar, men kanske främst vad som inte passar sig, på både landsvägar och uppfarter. Han är väl medveten om att folk ofta suckar och stönar bakom hans rygg, men i trygg förvissning om att allt faktiskt var bättre på 60-talet och att folk som hävdar motsatsen är under influens av kroniskt oförstånd så låter han dom hållas.

Inte sällan så har han, det är aldrig en hon, en sån här på parkeringen brevid sin tämligen obizarra bruksbil:

Senast redigerad av Sven Hedin den 2008-07-10 klockan 23:37.
Sven Hedin är inte uppkopplad
Svara med citat