|
2008-10-20, 03:16
Har en Nod32 med över 1000 dagar. Någon som vill ha?
Jag inst. den på en Vistaburk i går och fix och allt funkade bajsbra.
"Bara för att jag inte bryr mig behöver det inte betyda att jag inte förstår."
Senast redigerad av Svimfärdig den 2008-10-20 klockan 03:21.
|