Ämne
:
Frågor om antivirus [/mod]
Visa ett inlägg
(#
58
)
CodeMAN
Analfanatiker
Inlägg: 4 294
Reg.datum: Jul 2008
Ort: Costa del Stockholm
2008-10-19, 15:47
Citat:
Ursprungligen postat av
Fortune
http://www.nod321.com/
Woooow, ladda ner antivirus-program från en
kinesisk
hemsida... Livets ironi, eller?
Vågar ni, så, visst.
Spritney Bears
rockar f1!
CodeMAN
Visa allmän profil
Hitta alla inlägg av CodeMAN