Ämne
:
Frågor om antivirus [/mod]
Visa ett inlägg
(#
54
)
Torsten
med borsten
Inlägg: 1 207
Reg.datum: Jul 2008
2008-10-19, 14:17
Citat:
Ursprungligen postat av
CodeMAN
Avira
Nod32
Avast
AVG
OK tackar. Har nod 32 original på min vanliga dator och tycker det funkar bra. Men det har blivit svårt att cracka tyvärr.
Torsten
Visa allmän profil
Hitta alla inlägg av Torsten