Visa ett inlägg
  (#54) Gammal
Torsten
med borsten
 
Torstens avatar
 
Inlägg: 1 207
Reg.datum: Jul 2008
2008-10-19, 14:17

Citat:
Ursprungligen postat av CodeMAN Visa inlägg
OK tackar. Har nod 32 original på min vanliga dator och tycker det funkar bra. Men det har blivit svårt att cracka tyvärr.
Torsten är inte uppkopplad
Svara med citat