Ämne: Bilägartyper
Visa ett inlägg
  (#5) Gammal
CodeMAN
Analfanatiker
 
CodeMANs avatar
 
Inlägg: 4 294
Reg.datum: Jul 2008
Ort: Costa del Stockholm
2008-07-10, 19:37

Citat:
Ursprungligen postat av mroeff Visa inlägg
Är det inte jäkligt kallt att köra hoj på vintern?
Nja, jag har dubbdäck till min eu-moppe, då klarar man tunt is och lätt snö. Kallt blir det inte, med rätt ställ och tröjor gick det utmärkt för mig i två vintrar.

Blir det för mycket is så åker man buss.


Spritney Bears rockar f1!
CodeMAN är inte uppkopplad
Svara med citat