Citat:
Ursprungligen postat av mroeff
Är det inte jäkligt kallt att köra hoj på vintern? 
|
Nja, jag har dubbdäck till min eu-moppe, då klarar man tunt is och lätt snö. Kallt blir det inte, med rätt ställ och tröjor gick det utmärkt för mig i två vintrar.
Blir det för mycket is så åker man buss.
