Ämne: Bilägartyper
Visa ett inlägg
  (#3) Gammal
CodeMAN
Analfanatiker
 
CodeMANs avatar
 
Inlägg: 4 294
Reg.datum: Jul 2008
Ort: Costa del Stockholm
2008-07-10, 19:20

Bilägartyper?

Vilken typ är jag då? Jag har varken b-körkort eller bilägardrömmar. Min avsky för bilförare blev värre efter jag skaffade hoj.

Gud, vad långsamma och tråkiga de är!!! Vissa kör i 20 km/t på en 30 km/t-väg!!! De blinkar inte, hittar inte dit de ska, pratar i mobilen, osv. Nää, den dagen jag skaffar en bil kommer jag att tatuera "stofil" på pannan. Fiat Punto!


Spritney Bears rockar f1!

Senast redigerad av CodeMAN den 2008-07-10 klockan 19:42.
CodeMAN är inte uppkopplad
Svara med citat