|
2008-07-10, 19:20
Bilägartyper?
Vilken typ är jag då? Jag har varken b-körkort eller bilägardrömmar. Min avsky för bilförare blev värre efter jag skaffade hoj.
Gud, vad långsamma och tråkiga de är!!! Vissa kör i 20 km/t på en 30 km/t-väg!!! De blinkar inte, hittar inte dit de ska, pratar i mobilen, osv. Nää, den dagen jag skaffar en bil kommer jag att tatuera "stofil" på pannan. Fiat Punto!
Senast redigerad av CodeMAN den 2008-07-10 klockan 19:42.
|