Visa ett inlägg
  (#11) Gammal
Pomperipossa
Ugnsbakad trollpacka
 
Pomperipossas avatar
 
Inlägg: 307
Reg.datum: Jul 2008
2008-10-11, 16:54

Citat:
Ursprungligen postat av Birger Visa inlägg
Visst är det väl Acer som gör datorer man får vara glad om den håller i två månader?
En vän till mig köpte en stationär Acer. Hon fick skicka tillbaka burken 2 ggr eftersom ljudkortet inte fungerade. Hon är inne på tredje datorn nu, får se hur länge det fungerar.
Pomperipossa är inte uppkopplad
Svara med citat