Ämne
:
Filma / fota ditt husdjur.
Visa ett inlägg
(#
33
)
Mröff
Analfabet
Inlägg: 8 175
Reg.datum: Jul 2008
2008-10-07, 22:06
Idag har råttan Beppe gått ur tiden.
Hans abscess(varböld) på nosen blev bara värre och värre. Fanns inget att göra åt det.
Ikväll fick han somna in..
Om du har ett paraply i rumpan, var försiktig så du inte fäller ut det.
Senast redigerad av Mröff den 2008-10-07 klockan
22:59
.
Mröff
Visa allmän profil
Hitta alla inlägg av Mröff