Nu har jag kladdat med silikonet.
Det kom på händerna, och var väldigt svårt att få bort.
Vad skall man använda? Nagellacksborttagning verkade funkar hyfsat men inte helt tillfredställande. T-Röd funkade inte alls.
En annan fundering jag har är om silikonet, som hamnade på mina händer, har sugits upp av huden och nu vandrar omkring i min kropp och skapar bölder.
