Visa ett inlägg
  (#48) Gammal
Mröff
Analfabet
 
Mröffs avatar
 
Inlägg: 8 175
Reg.datum: Jul 2008
2008-09-23, 19:58

Nu har jag kladdat med silikonet.

Det kom på händerna, och var väldigt svårt att få bort.

Vad skall man använda? Nagellacksborttagning verkade funkar hyfsat men inte helt tillfredställande. T-Röd funkade inte alls.

En annan fundering jag har är om silikonet, som hamnade på mina händer, har sugits upp av huden och nu vandrar omkring i min kropp och skapar bölder.



Om du har ett paraply i rumpan, var försiktig så du inte fäller ut det.



Mröff är inte uppkopplad
Svara med citat