Visa ett inlägg
  (#9) Gammal
Mröff
Analfabet
 
Mröffs avatar
 
Inlägg: 8 175
Reg.datum: Jul 2008
2008-09-18, 21:21

Jag har min 28 tum widescreen tjockteve av det fina märket Centrum.
Köpte den för 2500 kronor (eller liknande) för ngt år sedan.

Den gamla teven small och började lukta illa, för den hade gjort sitt.
Fick skrotas, men den blev över 14 år.

Dröjer nog ett tag till jag köper ngn platt.



Om du har ett paraply i rumpan, var försiktig så du inte fäller ut det.



Mröff är inte uppkopplad
Svara med citat