|
2008-09-18, 21:21
Jag har min 28 tum widescreen tjockteve av det fina märket Centrum.
Köpte den för 2500 kronor (eller liknande) för ngt år sedan.
Den gamla teven small och började lukta illa, för den hade gjort sitt.
Fick skrotas, men den blev över 14 år.
Dröjer nog ett tag till jag köper ngn platt.
Om du har ett paraply i rumpan, var försiktig så du inte fäller ut det.
|