Visa ett inlägg
  (#8) Gammal
Torsten
med borsten
 
Torstens avatar
 
Inlägg: 1 207
Reg.datum: Jul 2008
2008-09-18, 20:52

Citat:
Ursprungligen postat av elbastardo Visa inlägg
Jag rekommenderar att vänta ett litet tag till då det senare i höst börjar ramla in ett större utbud på äkta HDTV (med andra ord det står inte längre 'HD Ready') i de fetare formaten vilket då kommer resultera i ännu billigare äldre modeller.

Dock måste jag komma med ett varningens finger - slänga ut stålar på en 'jättestor tv för den var ju så billig osv..' är inte att rekommendera. Skräpkomponenter och därmed pisskvalitét är oftast resultatet.

Kolla in HiFi forumen som finns lite här och där och tex http://www.minhembio.com/forum/
Håll koll på priserna (och visst snack) med hjälp av http://www.prisjakt.se/
Sen beror det väl vad man har för kabelTV bolag. Själv har jag ComHem och där finns ännu inte så mycket HD kanaler. Är Plasman helt ute eller kan det vara ett bra köp? Läste att vid rent subjektiva jämförelser ger den en bättre bildkvalitet i tester.
Torsten är inte uppkopplad
Svara med citat