Citat:
Ursprungligen postat av elbastardo
Jag rekommenderar att vänta ett litet tag till då det senare i höst börjar ramla in ett större utbud på äkta HDTV (med andra ord det står inte längre 'HD Ready') i de fetare formaten vilket då kommer resultera i ännu billigare äldre modeller.
Dock måste jag komma med ett varningens finger - slänga ut stålar på en 'jättestor tv för den var ju så billig osv..' är inte att rekommendera. Skräpkomponenter och därmed pisskvalitét är oftast resultatet.
Kolla in HiFi forumen som finns lite här och där och tex http://www.minhembio.com/forum/
Håll koll på priserna (och visst snack) med hjälp av http://www.prisjakt.se/
|
Sen beror det väl vad man har för kabelTV bolag. Själv har jag ComHem och där finns ännu inte så mycket HD kanaler. Är Plasman helt ute eller kan det vara ett bra köp? Läste att vid rent subjektiva jämförelser ger den en bättre bildkvalitet i tester.