Ämne
:
Vad har du för TV?
Visa ett inlägg
(#
7
)
Sven Hedin
Smegmatiker
Inlägg: 3 701
Reg.datum: Jul 2008
Ort: клізма клініки
2008-09-18, 20:50
Citat:
Ursprungligen postat av
Miriam
På tal om det minns du bildbanden från POGO?
Jag har en 32 tums tjock TV från SAMSUNG jag skulle aldrig komma på taken att byta innan aset pajjar.
POGO-Pedagog? OM jag gör...
Sven Hedin
Visa allmän profil
Besök Sven Hedins hemsida!
Hitta alla inlägg av Sven Hedin