Citat:
Ursprungligen postat av Sven Hedin
På tal om sånt så har jag en Tandberg DVD. Dom som gjorde rullbandspelarna i skolan du vet.
|
På tal om det minns du bildbanden från POGO?
Jag har en 32 tums tjock TV från SAMSUNG jag skulle aldrig komma på taken att byta innan aset pajjar.