Ämne
:
Vad har du för TV?
Visa ett inlägg
(#
2
)
Sven Hedin
Smegmatiker
Inlägg: 3 701
Reg.datum: Jul 2008
Ort: клізма клініки
2008-09-18, 19:43
En tjock och ganska så vanlig en. Jag tror det är en Telefunken. Men det är färg.
Sven Hedin
Visa allmän profil
Besök Sven Hedins hemsida!
Hitta alla inlägg av Sven Hedin