Ämne: Kattsand.
Visa ett inlägg
  (#8) Gammal
Christer
Anal-ytiker
 
Christers avatar
 
Inlägg: 3 320
Reg.datum: Jul 2008
Ort: Överkalix
2008-09-17, 22:58

*slumpbump*

Jag använder inte kattsand, jag har en helt ordinär toalett här hemma. Någon katt har jag inte heller.


Nejdå, ni luktar inte alls lök.
Christer är inte uppkopplad
Svara med citat