Ämne
:
Kattsand.
Visa ett inlägg
(#
8
)
Christer
Anal-ytiker
Inlägg: 3 320
Reg.datum: Jul 2008
Ort: Överkalix
2008-09-17, 22:58
*slumpbump*
Jag använder inte kattsand, jag har en helt ordinär toalett här hemma. Någon katt har jag inte heller.
Nejdå, ni luktar inte alls lök.
Christer
Visa allmän profil
Besök Christers hemsida!
Hitta alla inlägg av Christer