|
Analfanatiker
Inlägg: 4 294
Reg.datum: Jul 2008
Ort: Costa del Stockholm
|
2008-07-08, 23:30
Citat:
Ursprungligen postat av mroeff
Haha Cody...vilken häftig teckning din katt har. En liten Hitlermustasch och när man ser bakifrån på ryggen ser det ut som en ödla ligger på honom
|
Ja, han är grym:

|
|
|