Ämne
:
Filma / fota ditt husdjur.
Visa ett inlägg
(#
8
)
Mröff
Analfabet
Inlägg: 8 175
Reg.datum: Jul 2008
2008-07-08, 23:23
Citat:
Ursprungligen postat av
Gullan
KMB... Muahahahahahahahaha!
Sorry...demensen.....KEM...
Haha Cody...vilken häftig teckning din katt har. En liten Hitlermustasch och när man ser bakifrån på ryggen ser det ut som en ödla ligger på honom
Om du har ett paraply i rumpan, var försiktig så du inte fäller ut det.
Senast redigerad av Mröff den 2008-07-08 klockan
23:27
.
Mröff
Visa allmän profil
Hitta alla inlägg av Mröff