Visa ett inlägg
  (#12) Gammal
Vänlige Viktor
Elev
 
Inlägg: 150
Reg.datum: Sep 2008
2008-09-12, 10:36

Citat:
Ursprungligen postat av Ulvena Visa inlägg
Jag visste att nån skulle reagera på det där med sängen
Som jag skrev så är det högst personligt och jag har många vänner som tycker precis likadant. Inget konstigt med det.
Mina råd i det fallet var bara ett råd blandat med personliga tyckanden och inget annat.

Jag lägger heller inga moralkakor eller annat i din hundhållning.
Om det är en 'ofrivillig sådan' är det egentligen ingen skillnad alls.
Min analys var bara vad jag kan misstänka, långtifrån veta, vad det kan bero på.

1-3 timmar borde en hund klara av att vara ensam.
Men om han är van att alltid ha folk omkring sig kan det måhända också vara en orsak till dina problem.
Jag brukar ha med dom i bilen (om det inte är för varmt) när jag gör ärenden. Men jag har en kombi med bur och bilen är ett 'andra hem' för hundarna.

Som sagt, det är ingen moralpredikan (även om det kanske såg ut så, sry) utan tips i all vänlighet.

/VV
Vänlige Viktor är inte uppkopplad
Svara med citat