Ämne
:
Zandén och Gyllenhammar. Vad tycker vi?
Visa ett inlägg
(#
12
)
selma
Den ultimata bajstanten
Inlägg: 776
Reg.datum: Aug 2008
2008-09-02, 10:58
Det är ju ganska lätt att ta egna känslor och sen göra "politik" av dem sas. Pinsamt och tramsigt är det iaf.
Hur gammal den där Gyllenhammar är vet jag inte men att Zandén har en midlifecrisis står nära till hands att tro....... eller?
selma
Visa allmän profil
Hitta alla inlägg av selma