Ämne
:
Zandén och Gyllenhammar. Vad tycker vi?
Visa ett inlägg
(#
11
)
Miriam
Den vilda paltkokerskan
Inlägg: 1 602
Reg.datum: Jul 2008
Ort: Långt uppe i Norr.
2008-09-02, 10:56
Anders Ehnmark är rolig också plus allt annat en riktig man. Jag tror också damerna har ganska roligt åt hur det blev så här efteråt.
Miriam
Visa allmän profil
Hitta alla inlägg av Miriam