Ämne
:
Bli hemlig agent?
Visa ett inlägg
(#
12
)
skumrask
Elev
Inlägg: 2 166
Reg.datum: Jul 2008
2008-08-20, 13:52
Jag krypterade ett meddelande på MS en gång, har faktiskt för mig att pembleton knäckte det. Mycket att hänga i granen är han ju inte men han är ju rätt hyfsad på matte och sånt i alla fall.
skumrask
Visa allmän profil
Hitta alla inlägg av skumrask