Visa ett inlägg
  (#30) Gammal
Torsten
med borsten
 
Torstens avatar
 
Inlägg: 1 207
Reg.datum: Jul 2008
2008-08-15, 23:36

Citat:
Ursprungligen postat av mroeff Visa inlägg
Äntligen har jag kommit motivet till det helrakade modet på spåret. Det är för flatlössens skull.....
I mitt nästa liv vill jag bli en flatlus. Tänk att bara få en hel mus för sig själv (och sina 10000 kusiner)
Torsten är inte uppkopplad
Svara med citat