Ämne
:
Onödiga insekter
Visa ett inlägg
(#
30
)
Torsten
med borsten
Inlägg: 1 207
Reg.datum: Jul 2008
2008-08-15, 23:36
Citat:
Ursprungligen postat av
mroeff
Äntligen har jag kommit motivet till det helrakade modet på spåret. Det är för flatlössens skull.....
I mitt nästa liv vill jag bli en flatlus. Tänk att bara få en hel mus för sig själv (och sina 10000 kusiner)
Torsten
Visa allmän profil
Hitta alla inlägg av Torsten