Ämne
:
Onödiga insekter
Visa ett inlägg
(#
28
)
Torsten
med borsten
Inlägg: 1 207
Reg.datum: Jul 2008
2008-08-15, 23:26
Citat:
Ursprungligen postat av
mroeff
Men...ursäkta min okunskap.
Hur märker man att man har dem, och går folk omkring med flatlus utan att märka det?
Nja att det kliar är ett säkert tecken. Men numera är det väl renrakat som gäller?
Torsten
Visa allmän profil
Hitta alla inlägg av Torsten