|
2008-08-15, 23:06
Tvestjärtar -vad gör de för nytta? De ser superäckliga ut och fullkomligen invaderar under sommartid. "Tvestjärtar finns i hela landet utom i Norrland." enligt internet. Parkalompolo, here I come.
Edit: Obs, jag menar insekten, detta är inget försök till bögskämt.
|