Citat:
Ursprungligen postat av mroeff
Jäkla konstigt det där...man borde jö själv få i sig lite av fästingmedlet när man håller på med vovven. Kommer jag att dö av förgiftning 
|
Då dör vi tillsammans.
Nej, men jag tror att fästinghalsbanden utsöndrar nåt kontinuerligt som inte är så bra för människor eller så har jag sluppit fästingar i år för att det var jag som satte på hunden halsbandet.