|
2008-08-15, 20:43
Jag bor ju i Stockholms skärgård, här är det mygg (fast rätt lugnt i år) och mycket fästingar, de har också hållt sig rätt lugna i år har plockat två tror jag en från ena sonen och en från dottern. Inte en enda från hunden men han har ett fästinghalsband från Polen på sig.
Only the paranoid survive.
|