Ämne
:
Onödiga insekter
Visa ett inlägg
(#
11
)
CodeMAN
Analfanatiker
Inlägg: 4 294
Reg.datum: Jul 2008
Ort: Costa del Stockholm
2008-08-15, 20:00
Det har jag redan gjort, med exet. Jag brukar dessutom ligga på gräsmattan utan filt eller keps. Jag fick nada, I tell you, NADA.
Hon hade två stycken...
CodeMAN
Visa allmän profil
Hitta alla inlägg av CodeMAN