Visa ett inlägg
  (#44) Gammal
Gullan
Miss Marple
 
Gullans avatar
 
Inlägg: 3 877
Reg.datum: Jul 2008
2008-08-10, 07:16

Citat:
Ursprungligen postat av Svimfärdig Visa inlägg
Menade inte att dissa Dagge. Men jag röstar fortf. på NOD32. Bästa erfarenheten so far. En IT-gurus (spec. säk.) ord ska man inte ta lätt på.
Du gör som du vill.




(men jag kommer att säga, vad var det jag sa, när du är besudlad av allehanda dritt )
Gullan är inte uppkopplad
Svara med citat