Visa ett inlägg
  (#43) Gammal
Svimfärdig
Återanpassningsbar?
 
Svimfärdigs avatar
 
Inlägg: 2 476
Reg.datum: Jul 2008
Ort: Sluten avdelning på okänd ort.
2008-08-09, 23:06

Citat:
Ursprungligen postat av Gullan Visa inlägg
Ehhh... jag har proffset här och han säger:



Väldigt svårt att bli lyssnad till men min helpdesk är inte ett proffs utan snarare en guru inom IT-säk. Tidigare föreläsare såväl inom akademin som i näringslivet.

Nu kan du välja.
Menade inte att dissa Dagge. Men jag röstar fortf. på NOD32. Bästa erfarenheten so far. En IT-gurus (spec. säk.) ord ska man inte ta lätt på.


"Bara för att jag inte bryr mig behöver det inte betyda att jag inte förstår."
Svimfärdig är inte uppkopplad
Svara med citat