Citat:
Ursprungligen postat av CodeMAN
Den där delen var intressant. Jag är, än så länge, ingen guru utan en proffs inom IT-säk.
Tänker han att komma till någon forumträff? 
|
Han har träffat forumfolk tillsammans med mig men jag tror inte att dyker upp på någon generell träff.