Citat:
Ursprungligen postat av Svimfärdig
AVG är spywarejagare.. Och nej, du ska ha 1!
Iofs beror mycket på brandvägg med. Du ska lyssna på mig och Cody i det här fallet.  Vi är proffs sörrö...hahaha. Vad har du för brandvägg btw?
|
Ehhh... jag har proffset här och han säger:
Citat:
|
Ursprungligen postat av Dagge
Avira personal edition kombinerat med Spybot search and destroy med tea time aktiverat. Allt gratis.
(NOD32 är ett skitprogram)
|
Väldigt svårt att bli lyssnad till men min helpdesk är inte ett proffs utan snarare en guru inom IT-säk. Tidigare föreläsare såväl inom akademin som i näringslivet.
Nu kan du välja.
