![]() |
Hur gör man för att spara sitt skrivbord? ["Hur gör man ...?"-tråd /mod]
Trycker på print men inget händer.
|
Kör du en bärbar behöver du ibland trycka på någonslags "funktion"s-knapp tillsammans med "Print Screen"-knappen. Vissa knappar är markerade i en annan färg, då kan inte användas utan att trycka på "Funktion"s-knappen samtidigt.
|
Citat:
|
Citat:
Ibland uppdateras inte bilden i minnet när man klickar på "Print" flera gånger. Då kan man testa att trycka på "ALT-PRINT", som enbart kopierar innehållet i det aktuella fönstret. Har du testat det? |
Jo nu funkade det att klistra in i paint. Tack för tippset.
|
*slumpetibump*
Mitt skrivbord stod lyckligtvis kvar när jag kom hem. Utan att jag sparade det innan jag gick hemifrån. :) |
Citat:
|
| Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 01:47. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.7.6
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson