Obsklassen

Obsklassen (http://www.obsklassen.se/index.php)
-   Filosofiska forumet (http://www.obsklassen.se/forumdisplay.php?f=55)
-   -   Frågor som besvaras av en annan.Fatta. (http://www.obsklassen.se/showthread.php?t=874)

pippi 2008-11-06 17:25

Frågor som besvaras av en annan.Fatta.

Hej.
Jag behöver en frågetråd fast inte vilken frågetråd som helst utan en där frågan ställs till en person men en annan ska svara.

Jag börjar.

Mröff: Vilken är din favoriträtt?

Ulvena ska svara.

:tihihi:

skumrask 2008-11-06 17:31

Ulvena svarar att Mröffs favoriträtt är något orientaliskt, kanske kyckling med pilaffris. Eller cous-cous.

Ulvena 2008-11-06 17:33

Ulvena svarar att Mröffs favoriträtt är Pitepalt.

Skumrask: Vad för sorts bil skulle du helst vilja äga.

Pippi svarar.

Mröff 2008-11-06 17:33

Skummis: Varför svarar du på andras frågor?

Svimmis skall svara.. :tihihi:

Både skummis och ulvena har rätt. Jag gillar libanesiskt och naturligtvis PALT.

Svimfärdig 2008-11-06 17:59

Skummis tycker att han har all rätt att lägga sig i allt och alla. Så ere. Karln har ett tvång att uttrycka sina åsikter och tankar överallt så snart han är inloggad. En fin egenskap...om man gillar egoister. Och det gör ju jag. :p

pippi 2008-11-06 19:20

Citat:

Ursprungligen postat av Ulvena (Inlägg 27885)
Ulvena svarar att Mröffs favoriträtt är Pitepalt.

Skumrask: Vad för sorts bil skulle du helst vilja äga.

Pippi svarar.

Pippi svarar att Skumrask vill äga en Rolls Royce. En silvrig.

Sven Hedin: Vilken är din favoritlåt?

Torsten ska svara.

Svimfärdig 2008-11-06 21:28

Sven Hedin ska svara på frågan: Vilket är Codys bästa sexminne?
Skumrask ska svara på frågan: Vilken diagnos skulle pippi få om hon gjorde en psykutredning?

Miriam 2008-11-06 21:37

Vilket är mitt bästa sexminne? Svimmis ska svara.

Vilken är Svennes favorit på julbordet? Mroeff ska svara.

Svimfärdig 2008-11-06 21:45

Miriams bästa sexminne har jag all info om. Ingen LEK! Det var en solig dag i...vem fan bryr sig. Såhär gick det till. M var utklädd till en liten fransk servitris och in kommer en svartmuskig karlakarl. Det var en date för en massa år sen. Han sa inget utan klev bara in genom dörren...gick fram till denna porriga varelse, tog tag i henne bakifrån. Bet henne lite på halsen och drog upp kjolen med ena handen och greppade ett bröst med andra. Eftersom M inte hade trosor så var det bara att böja henne framåt över köksbordet och lirka in den. Han tog henne hårt och brutalt! Hon kom nog 3-4 gånger i snabb takt. Det var nog fan det bästa hon varit med om. Tyvärr höll inte förhållandet men det gör inget. Det minnet lever kvar starkt hos henne och hon brukar återvända till det när hon onanerar. Det är fan nästan att jag själv blir våt när jag tänker på deras heta sex... :skamsen:

Mröff 2008-11-06 22:20

Svenne gillar i princip allt som innehåller kött och är fett på julbordet. Grönsaker och annan "kaninmat" är inte lika populärt. Julskinka är lite för mager mat för Sven, däremot kan nog en fin rullsylta med viss kryddning slinka ner. Röror är populära. I Svens hushålle finns det nog en mängd olika majonäsfyllda röror med diverse skaldjur på bordet.

Efterrättsbordet är en favorit annars. Minst en två-tre alladinaskar åker ner. Likaså de gröna marmeladkulorna från Fazer.

När julbordet är genomgånget somnar Sven på soffan, och vaknar först morgonen därpå och börjar dagen med att öppna kylskåpet och äta rester.

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 00:24.

Programvara från: vBulletin® Version 3.7.6
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson