![]() |
Ett måste i en partykompilation...
...här konstruerar vi obsklassens partyskiva.
Jag börjar med en 80-talare. Hall&Oates - I can´t go for that. |
The Cults Fire Woman tycker jag är ett måste.
Sen om man får till det måste man ju ha en mysig ballad att dansa tryckare till kanske Whitesnakes Is this love. |
Lustans lakejer - En främlings ögon
Klockren |
Det måste ju finnas metal till killarna som inte dansar, och då kan man sätta på The Sentinel med Judas Priest. Men skall det ändå dansas så kan man ju passa på att hångla till Total eclipse of the heart.
|
Smashing Pumpkins - 1979
Blur - Boys and Girls Pulp - Common people Velvet underground - I'm waiting for my man Joy Division - Love will tear us apart Frank Black - Headache Bruce Springsteen - Dancin in the dark AC/DC - Back in black Prince - 1999 Sinead O' Connor - Nothing compares to you Terence Trent Darby - Sign your name |
Himla fin blandning men jag hade tagit bort Springsteen och plockat in någon glad låt med The Cure tex In between days.
|
Citat:
Springsteen ska me, inget snack! Gärna lite Dylan på nattkvisten när man blir sentimental också. Fede to grey vill jag ha med också, Visage |
Jo jag är anglofil men lite amerikanskt gillar jag faktiskt tex den här hade du kunnat byta bort Bruce med en himla bra låt.
Kolla in tjejen hon är så söt och vacker att man nästan dör. Fade to grey är bra och videon är fortfarande snygg. |
Lite Tomas Ledin kanske...:tihihi:
En låt som förhöjer partystämningen är Right said Fred - Iam to sexy. Ärligt talat är det jävligt roligt att skråla till denna: Sedan är det trevligt med lite psytrance. Cosmosis - Stormy Monday (en liten snutt) Volbeat - I only wanna be with you |
Troligen en av de mest begåvade poplåtar som gjorts:
|
| Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 00:44. |
Programvara från: vBulletin® Version 3.7.6
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson