Obsklassen

Obsklassen (http://www.obsklassen.se/index.php)
-   Toastolen (http://www.obsklassen.se/forumdisplay.php?f=37)
-   -   Brukar ni kissa i duschen? (http://www.obsklassen.se/showthread.php?t=491)

Östen 2008-08-29 14:52

Brukar ni kissa i duschen?

Jag brukar alltid bli kissnödig när jag står där...för det mesta så är jag ordentlig och siktar ner i avloppet men är jag på humör så händer det att jag kissar lite på magen eller bröstet, tycker att det värmer så skönt och är lite upphetsande på något vis...

Hur brukar ni göra? Låter ni det gula guldet forsa fritt eller håller ni er tills ni duschat klart? :)

Mröff 2008-08-29 14:55

Jag gör det inte hemma bara i duschar på offentliga ställen.

elbastardo 2008-08-29 15:05

Jag är hämndlysten så jag smyger ned i barnbasängen... :hitler:

Kickan 2008-08-29 15:13

Citat:

Ursprungligen postat av Östen (Inlägg 15605)
Jag brukar alltid bli kissnödig när jag står där...för det mesta så är jag ordentlig och siktar ner i avloppet men är jag på humör så händer det att jag kissar lite på magen eller bröstet, tycker att det värmer så skönt och är lite upphetsande på något vis...

Hur brukar ni göra? Låter ni det gula guldet forsa fritt eller håller ni er tills ni duschat klart? :)

Hur kan du kissa på magen och bröstet, står du på händer i duschen?

Om du vill slippa kisslukt kan du ta av locket till avrinningen, lägga dig på magen och sticka ner snalen förbi vattenlåset, och kissa. Det är det enda korrekta sättet. (säger åtminstone min fastighetsskötare när jag frågar)

CodeMAN 2008-08-29 15:23

Citat:

Ursprungligen postat av Kickan (Inlägg 15611)
Hur kan du kissa på magen och bröstet, står du på händer i duschen?

*host*fördelen med snabeln, sikta och skjut*host* :whistle:

Citat:

Gud, jag har nog inte skrattat så här högt hela veckan. Tänk om man kissar på sig innan man är klar i duschen, måste man börja om då? :rolleyes:

"Forsa fritt" kallas det hemma hos mig. :D

Mröff 2008-08-29 16:06

Om Östen kan greja långt uppe på bröstet och magen innebär det att Östen är en yngling. Vars vinkel på PENIS/KUK/KEWK/STOCK/etc...inte har påverkats av gravitationen lika länge.

Gamla gubbar har påverkats av gravitationen så mycket under så lång tid att det inte gör något om de kissar i duschen. För PENIS/KUK.../.../etc ligger ändå och slingrar sig ner i avloppet

Sven Hedin 2008-08-29 16:19

Citat:

Jag brukar för det mesta sätta på mig blöjor när jag är på det där humöret. Det värmer också skönt och är lite upphetsande.

Östen 2008-08-29 16:24

Är väl en man i mina bästa år om jag får säga det själv, fast det beror ju också på hur nödig man är, om blåsan är stinn så brukar det bli rätt bra fart på strålen. Ibland är den ända uppe vid bröstvårtorna och nosar.

Mröff 2008-08-29 16:26

Det finns förresten "badblöjor".
Bara så ni vet.

Sven Hedin 2008-08-29 16:29

Citat:

Ursprungligen postat av mroeff (Inlägg 15622)
Det finns förresten "badblöjor".
Bara så ni vet.

Så bra! Då skall jag också pröva att kissa i duschen. :)

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 21:25.

Programvara från: vBulletin® Version 3.7.6
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson